Neuzpērkami TruCam radari labajās rokās
Pirms prezentācijas notika divu stundu lekcija topošajiem lietotājiem: kā uzstādīt un testēt jaunu ierīci, kā pareizi tēmēt uz automašīnu, lai šaušana neizrādītos brāķis. Pareizi izdarīts, jūs nevarat strīdēties ar TruCam — tas tver gandrīz visu. No pirmā acu uzmetiena algoritms darbam ar TruCam daudz neatšķiras no novērošanas ar bēdīgi slavenā Vizir palīdzību: viens inspektors mēra ātrumu, otrs aptur iebrucēju. Taču šī ierīce lieko fiksē gandrīz kilometru pirms pašas patruļas. Līdz ar to inspektori beidzot var neslēpties aiz krūmiem. Galvenā atšķirība no Vizier ir pilnīga atbilstība valsts tiesību aktu prasībām par automātisko fiksāciju. Un tagad joprojām nav iespējams atdzīvināt pārkāpumu reģistrēšanu attālināti, neskatoties uz to, ka ceļu policijai šiem sapņiem ir izskaidrojumi: viņi saka, ka viņi biežāk pārsniedz ātrumu pašā kreisajā joslā, no kurienes ir gan grūti, gan bīstami. lai izvilktu pārkāpēju. TruCam jau ir pilnībā sertificēts, tāpēc saskaņā ar to ceļu kontrolieriem ir tiesības sastādīt protokolus. Taču varas iestādes līdz šim ir likušas sodīt tikai ļoti pārdrošus pārkāpējus. Izvairījušies no naudas soda, par ierīci sāk interesēties arī autobraucēji - viņi skatās video, jautā par darba iezīmēm. Tomēr, vai godīga kamera patiešām būs godīga, autovadītāji nav pārliecināti. Ceļu policijas vadība par jaunumu nešaubās. Neskatoties uz augstajām izmaksām (simts tūkstoši grivnu par vienu ierīci), līdz gada beigām viņi sola iegādāties vairāk nekā simts TruCam. Šādas ierīces varēs novērst Suzuki automašīnu, sadzīves VAZ un visu citu transportlīdzekļu pārkāpumus.